Kladdis & Hallon Soda

Nu så har jag städat mitt rum lite gran och borstat mitt hår och satt upp mitt hår i en toffs och packat det sista till Mamma och packat upp skol väskan och gympa påsen och läst allas bloggar så nu skriver jag på min blogg. Skolan har gått väldigt snabbt, först hade vi KF-Tid och då pratade vi lite och körde Namnbingo, sen hade vi idrott och vi körde fotbollsbrännboll och det var jätte roligt och sen hade vi ÄÖ och sist hade vi bild. När jag kom hem så fixade jag i ordning det sista och sen gick jag och satt mig framför datorn och snart ska jag cykla hem till Mamma och packa upp och fixa i ordning och sen ska jag ringa Julia och Jossan för vi ska va ikväll och baka Kladdkaka och dricka hallon soda och mysa med varandra, visst låter det mysigt? Men nu har jag ingeting mer att säga så vi hörs senare och hoppas att er dag har varit bra det har min varit i alla fall.

/Julia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0