Kan Alla Läxor, Guttans

Nu så har jag övat både på veckans ord, Spanska glosorna och på Engelska glosorna och jag kan allihopa och tillsammans är det: 43 ord och jag kan allihopa och det är jag riktigt stolt över faktiskt så ett + till mig själv. Har läst allas bloggar och jag är riktigt nyfiken på hur Ebba blev i håret så hon skrev på bloggen att hon skulle lägga ut sina bilder snart så det ska bli spännande och se hur hon blev, jag är 110% säker på att hon blev jätte fin för det är du alltid Ebbsi:) Har också hunnit äta en glassbåt och kollat lite på fotboll för det är: Sverige-Sanmarino och det står 3-0 till Sverige guttans. Hinner inte kolla på Idol idag heller för att Pappa och Alle kollar på fotboll men jag får kolla imorgon istället för det är väl varje dag till Fredagen va eller hur är det? Aja jag kollar annars varje Fredag när det börjar på riktigt och alvar. Kollar ni på Idol föresten, själv tycker jag det är kanon kul men vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0