Julia, Jag Älskar Dig♥

Har precis packat upp min skolväska och packat min gympa påse så jag har det det klart. Ska ringa Julia sen och fråga ifall vi ska hitta på någoting. Skolan var väldigt rolig idag men det blev ingen fotbolls tunering för gräsmattan var för blöt så vi fick inte spela på den men det kommer nog att bli en annan dag istället. Och jag som hade packat ner allt i väskan så den vägde 100kg ungefär hihi fast det blev lättare sen efter jag hade tagit ut mina böker ur den för dom är väldigt tunga faktiskt. Innan jag ska ringa Julia ska jag göra en Hiss & Diss och Dagens fråga och sötis också. Men nu har jag ingeting mer att komma med.

/Julia ♥ 




Kommentarer
Postat av: Julia :)

Älskar dej med !! <3 Måste vara, torsdag ? ;D

2010-09-21 @ 20:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0