Julia Is Home:D

Hejsan Blogg Läsare:D

Nu så är jag hemma och kommer att vara det hela veckan skönt va? hihi skojar bara. Idag spelade vi som sagt match mot Älmaboda/Linneryda/Konga och vi förlorade med 2-3 idag igen men vi var riktigt duktiga och i nästa inlägg ska jag säga vem som bli matchens lirare och det var ett lätt beslut. I Lördags var det riktigt roligt på Sofies 40års fest übermusigt var det och det har varit en riktigt bra helg och jag har hunnit allting det var bara på Fredagen som jag fick stressa men det har gott bra och allt har varit kanon kul. Vi kom hem från Öland vid 12.00 idag så då packade jag väskan och sen gick jag och satt mig framför datorn och då skulle jag egentligen blogga men jag bestämde mig för att läsa allas bloggar först och alla hade bloggat så mycket så jag han inte blogga men jag ska blogga så mycket det går innan jag ska gå och lägga mig men nu har jag inget mer att komma med ska snart gå och ta på mig lite mjukis kläder och äta en Pan Pizza och sen så ska jag skriva här på bloggen om vem som är matchens lirare och som jag sa innan: Ett lätt beslut var det!

Puss /Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0