Jag Vill Träffa Min Tova:/

God Morgon På Er:D
 

Vaknade vid tjugo över sex och gick upp och tog på mig lite kläder och jag kommer att lägga ut outfiten efter detta inlägget. Sen så gick jag och sminkade mig och gjode mig i ordning i håret och sen så gick jag ner och la i det sista i resväskan till Pappa. Sen så laddade jag upp dagens outfit på datorn sen läste jag Wilmas, Jossans, Tesses, Josefines bloggar och sen så gick jag in på blogg.se och skrev godmorgon inlägget. Ska snart gå och äta frukost och sen ska jag bege mig till skolan och vi kommer att börja med KF-Tid och sen kommer vi att ha Idrott sen efter det har vi Engelska sen lunch sen ÄÖ och sist bild det tråkigaste. Men nu ska jag skriva klart ifall jag ska hinna lägga upp dagens outfit och läsa klart allas bloggar och logga in på Facebook och radera alla mina mail så skriver sen efter the school.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0