Jag Kan ALLT

Nu så har jag pluggat tills på Förhöret som vi ska ha i Samhäll tills på Torsdag och jag kan allt och det är jag riktigt stolt över men jag ska fortsätta att öva på det så jag inte glömmer bort det. Den här veckan har vi inte så jätte många läxor vi har fått 14 Spanska glosor, 10 Engelska glosor, 10 Veckan´s ord och förhör tills på Torsdagen eller det är inte så mycket mindre än förra veckan en läxa mindre men det kan bli mer för vi har bara haft en Måndag än så länge så det kan komma mer imorgon eller i veckan. Snart så kommer min Julia och Frida Tidningar hem också får vi hoppas för snart behöver jag läsa en tidning så jag har något mer att göra på kvällen än att ligga och kolla på tv:e hela kvällarna. Jag har också tagit kort på alla mina Julia-Tidningar och dom kommer att komma här nedanför om några rader efter jag har skrivit klart. Jag vill bara säga också att jag inte bryr mig om hur många som läser min blogg för jag bryr mig inte om det för jag bloggar för att jag tycker det är kul inte hur många läsare jag har och om jag inte har någon läsare om dagen så tycker jag självklart att det är tråkigt men jag bryr mig inte om det så mycket ändå, jag ville bara säga det!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0