Jag Fryser:/

God Morgon Allihopa:]

Har ni sovit gott? Själv har jag sovit hela natten fast jag har frysit lite och det gör jag fortfarande. Outfiten är ingeting att ta upp bara mjukis kläder idag igen för idag är det mycket fulare väder än vad det var igår och idag ska vi till och med orientera i detta väder usch det kommer att bli blött för det regnar tror jag men vi ska inte löpa förens klockan slår 13.00-14.00 så då får vi hålla tummarna på att det är bättre väder. Igår innan jag gick jag lade mig så kollade jag inte på tv:e utan jag kollade lite i IKEA katalogen och så tänkte jag hur jag ville ha det i mitt rum och jag har hittat: en säng, ett nattus bord, en gaderob, täcke och en årslampa som man kan ha året runt och jag har visat det innan jag får allt det för 4452:- och så har jag hittat ett par gardiner och lite ljuslyktor och en fåtölj ifall min soffa inte kommer få plats för då ska jag ha en vit fåtölj istället. Men nu har jag inget mer att skriva så om så ha en bra skoldag.


Kommentarer
Postat av: joakim pentinen

jag kan värma dig då!!

2010-09-07 @ 17:57:09
Postat av: toooova

hahahahaah

2010-09-07 @ 18:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0