Jag Är Snäll Mot Daddi:}

Nu så har jag varit så duktig att hjälpt Pappa att plocka in den rena disken där allt ska stå visst är jag snäll? Har också hunnit borsta mina tänder och smörjt in mig mig Body Lotion i ansiktet och kollat klart på fotbollen och det blev 6-0 till Sverige riktigt bra. Ska snart gå och lägga mig tror jag ska bara kolla lite på tv:e bara sen så ska jag gå och lägga mig. Och jag lovade innan att jag skulle ta kort på min nya frisyr men jag ville inte det för jag har lite vågit hår så jag gör det imorgon på morgonen när jag har sminkat mig och plattat mitt hår då ska jag ta kort på det och lägga ut det på bloggen men det är inte så mycket skillnad men jag har i alla fall färgat utväxten så det känns skönt. Men i alla fall nu så ska jag kolla lite tv:e.

Puss & Godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0