Jag Är Entligen Varm, LOVE

Nu så har jag tagit på mig mjukis kläder och tvättat bort mitt smink så nu fryser jag inte häller men jag har tagit med mig hem en galen förkylning så nu är jag förkyld också inte roligt. Innan var det jätte roligt att va med Ebba, Wilma och Alexandra vi hade lite  och kollade på fotboll och dom vann med 7-2 och min bror gjorde ett mål hihi. Sen så frös jag jätte mycket så jag cyklade hem och tog på mig mjukis kläder och tvättade bort mitt smink och sen kollade jag på IDOL och nu sitter jag här och har precis läst allas bloggar. Ska snart kolla vidare på IDOL men först ville jag skriva här på bloggen fast nu har jag ingeting mer att säga så jag kommer med roliga nyheter sen efter jag kollat på IDOL.

/Julia ♥


Saknar sommaren redan! Fast vintern är riktigt mysig också:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0