I Love The Way You Lie

God Morgon Bloggen:}

Steg upp vid kvart i sju idag och först så bäddade jag min säng och fixade i ordning lite i mitt rum och sen gick jag och fixade i ordning lite med mig satt upp håret i en toffs smörjde in ansiktet med body lotion, tog på mig lite kläder, sminkade mig och plattade mitt hår. Och sen tog jag kort på dagens outfit och sen gick jag in på datorn och laddade upp Dagens Outfit och läste allas bloggar. Snart ska jag äta lite frukost men idag behöver jag verkligen inte stressa för jag har nästan en hel timme på mig att göra mig i ordning innan jag ska gå till skolan. Men nu har jag faktiskt ingeting mer att säga tror jag så jag skriver sen efter jag har varit i Växjö men först när jag kommer hem kommer jag först att packa upp skolväskan och gympa påsen bara så ni vet det bloggläsare.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0