Hos Daddi:D

Kom hem från skolan vid halv fyra idag och när jag kom hem packade jag på skolväskan och gympa påsen och sen kollade jag på lite tv:e och drack mjölk och mumsade på varma bullar sen så tog jag på mig min ytter kläder och cyklade ner till Pappa och när jag kom till Pappa packade jag upp och gjorde i ordning i mitt rum och fixade och donade lite gran. Vid 18.00 ska jag, Alexandra, Ebba och Wilma kolla på fotboll när min bror spelar det ska bli roligt och sen ska jag cykla hem och kolla på IDOL och bara ta det lugnt och chilla för nu är det entligen helg. Har redan läst allas bloggar så efter detta inlägget ska jag göra dagens sötis, Hiss & Diss och dagens låt så nu är detta inlägget slut så skriver sen ikväll.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0