Historia Läxan, CHECK

Nu sitter en ny duschad Julia framför datan med halvblött hår och är mätt i magen och har övat Spanska glosor så man kan allihopa så det är riktigt skönt så kärleks plus till det. Innan jag åkte ner på fotbolls träning så läste jag Historia Läxan och vi skulle bara läsa 2 blad så det gick snabbt. Träningen var väldigt rolig idag men idag var det verkligen inte min dag på träningen för jag var inte så duktig idag men vi får hoppas att jag är bättre nästa träning som är nu på Torsdag. Imorgon ska jag färga mitt hår och jag ska färga det ljusare som jag gjorde innan och jag ska ta en kort på det också sen när jag har kommit hem. Hmm... undra vad jag ska ha på mig på skolfotot som vi ska ta på Onsdag får nog gå och kolla det i gaderoben sen. Ne men nu har jag ingeting mer att komma med mer än att jag ska logga in på Facebook nu så skriver sen ifall jag har något intressant att skriva om, kanske ta lite nya bilder eller nått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0