Hemma Igen

Nu så har jag packat väskan till Mamma och så har jag packat gympa påsen tills imorgon och så har jag bytt om till fotbolls kläder och satt upp mitt hår i en toffs och gjort mig i ordning. Skolan gick väldigt bra idag var väldigt roligt och så och mycket skratt hihi tack tjejor. Ska snart varma mig en Pan Pizza och sen får det bli att cykla ner till Fotbolls planen och träna fotboll från 17.00-18.30 kommer att bli riktigt roligt men i skolan var jag inte sugen på att Träna men det är jag nu. Jag hade 10.5 poäng på Spanskan idag för jag hade ett stav fel för jag skrev ett e men det skulle vara ett o men jag är stolt i alla fall och Veckan´s ord kändes det som i alla fall att jag hade alla rätt så nu är jag stolt över mig själv så kärleks poäng till det. Men nu har jag ingeting mer att säga så efter detta ska jag göra Dagens Låt och Dagens Sötis och lite sånt.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0