*Hemma Igen*

Nu så har jag tagit på mig pyjamas och smörjt in mitt ansikte med body lotion och druckit ett glas med kolsyrat vatten och ätit en klementin och snart ska jag gå ner och dricka lite läsk och äta en banan och logga in på facebook och kolla lite gran och sen ska jag radera mina Mail. Det var jätte roligt att va med Wilma och Tova innan vi möttes vid Konsum först och sen cyklade vi runt i byn lite gran och sen åkte vi till Konsum igen och köpte chips och en påse med djungelvrål och sen cyklade vi till rampen och satt där och snackade lite och sen cyklade vi till Konsum igen och köpte dricka och sen cyklade vi runt lite mer och sen så cyklade jag hem för jag började bli trött men nu så är jag pigg igen så nu är jag jätte sugen på att blogga. Efter detta inlägget kommer jag att göra Dagens bloggare eller denna gången är det inte bara en utom två stycken.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0