Hemma Från Skolan

Har precis läst någras bloggar så ska snart läsa vidare för jag har några kvar men först ska jag skriva här på min blogg. Skolan var riktigt rolig idag faktiskt allt har gott jätte snabbt och det har varit rent ut sagt jätte roligt. Efter skolan gick jag hem eftersom jag fick skjus till skolan så jag gick väldigt snabbt. När jag kom hem så packade jag upp skolväskan och sen så gjorde jag om min toffs och sen så gick jag och satt mig här framför datorn. Ska snart cykla ner till fotbolls planen och träna men först så ska jag ta mig något att äta så jag inte blir för hungrig. Idag på morgonen tog jag också dagens outfit så den kommer jag att lägga ut ikväll efter träningen och duschen och sen så brukar jag alltid äta efter duschen också.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0