Hemma Från Allting = SKÖNT!

Nu så har jag spelat match, duschat, packat upp väskan, övat spanska glosor, läst allas bloggar och kollat på Fångarna På Fortet. Så nu kan jag entligen blogga och jag kan i alla fall säga att vi förlorade med 4-2 men vi var grymt duktiga idag i alla fall för förra gången vi mötte dom så förlorade vi med 9-1 så det är ju mycket bättre. Skolan var rättså rolig idag också hade först samhäll sen hade vi Matte och jag jobbade 15 tal idag så det var inte så jätte bra men jag ska ta hem Matte-boken nästa vecka och jobba lite gran. Sen hade vi idrott och då hade vi fridrott och jag sprang 1280 Meter [Stolt] och så kastade jag kula på 5.50 så det var inte så bra men jag satsar inte så mycket på kula mest på 400 meter och längd för jag är inte så duktig på dom andra grenarna som t.ex: Höjdhopp, 60-80 meter och kula. Men vi ska snart springa 2000 meter på idrotten och det ska bli roligt och se ifall jag klarar det. Sen så hade vi lunch och sen blev det bara att gå igenom lite om Biologi och Kemi sen kom våra Faddrar som vi skulle gå med från 13.00-14.00 och det var rättså roligt faktiskt, vi gick en tipspromenad och snackade och så. Nehe nu ska jag borsta mina tänder och kolla vidare på Fångarna På Fortet så skriver jag sen när det är slut och så!

LOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0