Hejdå Älskade Tova:/

God Morgon Mina Älskade Bloggläsare:D


Har ni sovit gott? Själv har jag sovit nästan hela natten vaknat 2 gånger tror jag och varje gång jag vaknade så drog jag alltid upp täcket så det inte skulle åka ner helt automatiskt hihi lite konstigt tycker jag men i alla fall vaknade vid halv 10 idag och log kvar i sängen och kollade lite på tv:e och sen så gick jag och satt på datorn och läste allas bloggar och sen loggade jag in på blogg.se. Ska snart gå och skriva ett hejdå sms till Tova för idag åker hon till Mallorca och jag måste säga hejdå till min älskade vän. Igår träffade jag henne också och då skulle jag säga hejdå men det hände någoting hemma hos Ebba så hon åkte dit och då skulle Mamma åka hem och jag ville inte gå hem så jag åkte med Mamma hem istället men det var inte så klokt att tänka så för jag vill ju såklart säga hejdå till Tovsi. Ska snart gå och ta på mig lite kläder och sen så ska jag äta lite frukost och sen får jag se vad som händer inget särsklit tror jag bara chilldag.


Kommer att sakna dig otroligt mycket kommer att bli tomt utan dig i skolan:/


Kommentarer
Postat av: tovalyren

tack fina julia, kommer sakna dig med! <3

har tyvärr ingen mobil längre :/

2010-09-11 @ 12:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0