Grattis Finaste Tovsi(L)

God Morgon Bloggläsare(L)

Vaknade vid 06.20 idag som alla andra dagar och gick upp och gjorde mig i ordning som alla andra dagar och sen så gick jag och sminkade mig som jag gör alla andra dagar sen tog jag kort på min outfit som alla andra dagar hihi jag gör nästan precis samma saker varje dag på morgonen så det blir ju nästan lite tjatigt på bloggen när jag säger godmorgon inlägget men i alla fall. Idag fyller Tovsi år men hon är på Mallorca men  jag skriver det på bloggen så hon vet sen att jag inte hade glömt bort det så grattis finaste vän:D Ska snart gå och äta en macka och dricka en kopp med vanlij teé och sen ska jag fråga Mammsen ifall jag får åka med henne ner till skolan för det ösregnar just nu och jag vill ju inte vara blöt sen när jag kommer fram till skolan för det tycker jag är äkligt när man är så blöt tycker inte ni också det? Men jag skriver sen efter skolan och ifall jag inte hinner det så kommer jag att blogga riktigt mycket på kvällen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0