God Morgon(H)

God Morgon(H)


Vaknade vid 06.20 idag som alla andra dagar och gick upp och gjorde mig i ordning och dagens oufit blev: En Svart Kofta, En Rosa Tröja, Chinos Och Vita Strumpor. Jag ska snart äta lite frukost och läsa lite bloggar också men först så ska jag skriva klart här. Har inte så mycket att säga för det har knappt hänt någoting mer än att jag har tagit på mig kläder, sminkat mig, och tagit fram skolväskan och sättit mig vid datan och läst Kissies och Fokis blogg så jag har 14 bloggar kvar hihi. Och så ska jag logga in på Facebook och radera alla min Mail så det är klart. Nehe nu måste jag lägga på ett kol skriver sen efter jag har kommit hem från Vetlanda när vi har varit och kollat på huset och jag tagit mitt legitimation!

Puss & Kram ♥




Två härliga vinter bilder på den sötaste systern i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0