God Morgon:]

God Morgon:]


Steg upp vid tjugo över 6 idag som vanligt och gick in i min gaderob och tog på mig lite kläder och jag har tagit kort på outfiten så den kommer jag att lägga ut efter skolan. Gick sedan in till badrummet och sminkade mig med Puder och Maskara och läppglans och plattade mitt hår och sen satt jag upp det i en toffs. Sen så tog jag min skolväska och gick ner och hängde upp den och sen satt jag mig här. Ska snart gå och äta lite frukost äggmacka och vanlig teé ska jag äta, mums. Idag i skolan kommer vi att börja med Spanska och sen två timmars sy slöjd så det kommer att bli roligt. Men nu så ska jag läsa alla 16 bloggar.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0