God Morgon Blogreaders(L)

God Morgon Blogreaders(L)

Vaknade som vanligt idag vid 06.20 och gick upp och bäddade sängen och fixade i mitt rum och lite så. Gick sedan och gjorde mig i ordning och idag är det inget fint väder så outfiten blev: En Vit Tröja, Svarta Mjukis Byxor Och Svarta Strumpor. Jag har också hunnit sminkat mig med maskara och puder och det tar väldigt långt tid för mig att ta maskara så jag tog tiden idag och det tar 3 minuter på varje öga för mig hihi intressant va? Har redan kollat igenom alla 16 bloggar och det var inte så många som hade bloggat så mycket så det gick snabbt, men efter detta inlägget så ska jag göra lite frukost och sen så ska jag cykla vidare till skolan och vi börjar med musik som sagt men efter skolan ska jag träna fotboll och jag ska försöka skriva ett inlägg innan jag ska cykla till fotbolls träningen. Ha en bra dag!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0