God Morgon! :]

God Morgon! :]

Vaknade vid 06.20 och gick upp och tvättade mig i ansiktet och borstade igenom mitt hår. Gick sedan och tog på mig lite kläder och jag har som vanligt tagit kort på det så Dagens Outfit kommer att komma efter detta inlägget. Idag läste jag i Frida-Tidningen att det är min Turdag och än så länge har det varit bra och det kanske är min turdag för att jag kommer att få pengar på mitt kontokort idag ju hihi happy face. Har redan läst allas bloggar så efter detta inlägget ska jag logga in på Facebook och radera mina mail och sen ska jag göra rostade mackor med ost och mamelad och en kopp med vanilj teé gottis. Jag tror att jag kommer hinna att blogga efter skolan för vi tränar ju fotboll vid 17.00 men jag tror att jag hinner det.

/Julia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0