Gästbloggare Tova!

Heej alla Julias bloggläsare!

Idag är det ju lördag eller ja söndag, blev lite sent idag. Hade tänkt och uppdatera innan men då kom Wilma och Evelina så jag har inte haft tid. Men nu har jag gott om tid, eller nej ska gå o bädda ner mig med en bra skvallertidning alldeles snart. Match imon ju och då får alla Julias bloggläsare önska lycka till:) Min dag har varit bra, först skulle jag och Evelina stå i kiosken nere vid fotbollsplanen var något uttagningläger för 96or där, så det hade vi lovat. Inte så kul efter det stack jag hem satt lite vid datorn, fixa mig och sådär sen vid ungefär 7 kom Wilmis hit o sen lite senare (som vanligt) kom Evelina vi stack ut o satte oss vid en trappa vid folkets hus, ojojoj vad intressant nej nu ska jag sluta skriva. Vi syns ju nästa lördag? Godnatt alla bloggläsare, hoppas ni har haft en jätte bra dag! ♥

/Tova


Hihi, jätte fin bild. Från vänster: Ellen, Sanna, Wilma och Julia, Gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0