Fruktsallad

Kom hem från Mamma för ett tag sen var och lämnade en sak och åt fruktsallad och grädde och det var jätte länge sedan jag åt fruktsallad så det var riktigt gott. Sen så cyklade jag till Preem och köpte tuggummi för första gången på mitt kort. Jag har också bestämt att jag ska spara alla mina kvitton när jag handlar någoting på mitt kort. Blir inte att va med Julia idag heller för hon va iväg och imorgon hinner jag inte heller för då ska jag till Bupp efter skolan och sen på Torsdagen ska jag träna fotboll men sen på Fredagen har jag nog ingeting specielt för mig så får se då eller så ska jag gå till Unkan och se ifall några ska dit för sen vid 09.00 på morgonen ska jag och Tova till stan så jag får inte vara ute allt för länge på Fredagen där på kvällen. Har inga speciela läxor som jag behöver öva riktigt mycket på för Spanska glosorna kan jag och Svenskan ska jag kolla igenom ikväll och sen har jag läst Biologi läxan och Historia läxan så allt är klart. Men har ingeting mer att säga så skriver mera senare och ikväll är det Halv Åtta Hos Mig och det får man inte glömma bort att titta på eller hur?


/Julia ♥


Den här parfymen  ska jag köpa på Lördag också:D


Kommentarer
Postat av: Niclasvanessa

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-02-17 @ 16:25:30
URL: http://niclasvanessa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0