Friidrott Vid 12.15

God Morgon (Gäsp)


Vaknade av väckar klockan vid tjugo i sex och gick upp och var kanon trött så det blev mjukis kläder och inget smink för mig idag riktigt skönt faktiskt. Jag har tagit kort på min mjukis outfit så den kommer att komma efter detta inlägget I Promes. Idag i skolan kommer vi att börja med Spanska och sen kommer vi att ha Sy slöjd i 2 timmar och jag håller på att göra en väska så ska försöka hinna sätta ihop alla delar idag och lite sånt. Sen har vi lunch och sen har vi friidrott tills skolan slutar. Jag tror inte att det blir att åka till Vetlanda idag men kanske en annan dag jag vet inte får prata med Mamma om det. Jag är riktigt sugen på att åka till Ullared nu, för jag behöver ett par mjukis byxor och ett par raggsockor och lite strumpor och sånna nödvändigheter. Har ingeting mer att säga så hoppas att ni får en bra och härlig Tisdag.


/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0