Fräsch Again:*

Nu så har jag precis kommit ut i duschen så det är riktigt skönt för det spö regnade hela träningen idag så när jag kom hem hade jag maskara över hela ansiktet ungefär och blöt som in i bomben och aa jag kände mig inte så fräsch men det gör jag nu i alla fall. Träningen var jätte rolig idag hoppas att det fortsätter att vara mycket roligt för vi har bara nu på Torsdag och sen på Måndagen med sen slutar fotbollen eller vi har match där på Söndagen efter avslutningen och sen är det slut och sen kommer vi att börja spela inom hus och det är mindre kul tycker i alla fall jag. Men nu ska jag äta lite varm mat för jag är väldigt hungrig och sen ska jag fråga Pappa ifall han kan åka ner till Konsum och köpa halstabletter till mig för jag har väldigt ont i halsen och förkyld har jag blivit också inte roligt men i alla fall ska äta nu skriver dagens lår senare.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0