Från Och Med Du

Nu så har jag duschat och ätit mat och gjort mig fräsch så nu är jag ren igen och torr utan håret för på träningen så råkade jag skjuta i en boll i vattnet och när jag skulle hämta den var jag tvungen att gå ut på ett träd som hade vällt i vattnet och när jag var i mitten så höll jag fast mig vid en pinne men sen gick den av så jag plumsade i med ena foten så hela fotbolls skon och benskyddet och strumpan blev helt blött men jag fortsätte att träna och jag fick tag i bollen också hihi så klantig man kan va då. När jag kom hem så hoppade jag in på duschen och tvättade mitt hår och sen tog jag på mig lite mjukis kläder och smörjde in mig med body lotion och sen gick jag och åt mat och sen läste jag allas bloggar och sen loggde jag in på blogg.se. Men nu så blev detta inlägget långt så ska fixa lite på bloggen nu istället.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0