Fotbolls Tunering Today

God Morgon Everybody:D

Vaknade vid tjugo över sex och gick upp och bäddade min säng som såg så skön ut så jag ville lägga mig i den och sova lite till. Gick sedan till toaletten och gick och tvättade mig i ansiktet så jag skulle vakna till och så borstade jag igenom mitt hår så det blev lent och fint. Sen gick jag och tog på mig lite clothes och outfiten kommer att komma här efter detta inlägget. Sen gick jag och sminkade mig och plattade mitt hår och sen laddade jag upp min outfit på datorn och medans det laddade så läste jag allas bloggar och sen loggade jag in på blogg.se. Idag i skolan kommer vi att börja med Spanska det roligaste ämnat som finns och sen kommer vi att ha sy slöjd i 2 timmar och sen vid halv 1 tror jag kommer vi att spela fotbolls tunering och vi kommer att blanda sjuor, åttor och nior får se hur detta kommer att gå men skriver mer om det efter skolan. Ska lägga i två bröd i rostmaskinen nu och sen ska jag lägga på ost och mamelad och varma mig en kopp med vanilj teé gotti.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0