Fotboll Vid 17.00

Nu så har jag tagit på mig mina fotbolls kläder och packat upp skolväskan och läst allas bloggar och bestämt vad jag ska ha på mig tills imorgon och fixat. Ska snart göra en Pan Pizza och sen får det bli att cykla ner till fotbolls planen för vi tränar vid 17.00 och kom gärna och kolla alla som bor i Åseda för det är alltid roligt att kolla på F97 när dom tränar för det laget är ju bäst eller hur tjejor? Dagen har varit väldigt rolig men vi har fått väldigt mycket läxor så nu vet jag varför alla inte tycker om skolan men jag klagar inte jag tycker bara att det är lite mycket här kommer våra läxor: Imorgon ska vi läsa två sidor i historia. Torsdag: 12 glosor i Spanska och 20 glosor i Svenska. Fredag: 10 glosor i Engelska. Men vi får hoppas att det går bra jag ska gå igenom alla läxor och läsa och så efter jag har ätit och duschat. Nehe nu hinner jag inte skriva mer så skriver mer senare efter träningen, duschen och maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0