Första September Today...

Nu så har jag borstat mina tänder och klippt mina tånaglar om ni ville veta dom två roliga sakerna som jag har gjort och så har jag raderat mina Mail och varit inne på Facebook och läst lite och läst alla 16 bloggar så nu börjar jag bli trött efter en stressig dag så nu ska jag stänga av datan lägga mig under täcket med en kopp vanilj teé och sen somna riktigt skönt. Hoppas att ni har haft en bra dag själv har jag haft det lite stressigt men imorgon är en ny dag med nya möjligheter och nya tag så imorgon ska det bli en bättre dag i alla fall. Och det har jag glömt att säga imorgon efter skolan ska jag min bror min Mum och min Syster åka in till Vetlanda och så ska jag ta leggitimation och så ska vi åka och kolla på vårat nya hus.

Good Night Blogreaders Love You ♣

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0