Förlorade Med 3-1:/

Nu så har jag tagit på mig min pyjamas och gjort mig i ordning för kvällen och så har jag packat upp min fotbolls väska och plockat in lite ren tvätt i min gaderob. Som ni ser på min rubrik så förlorade vi med 3-1 men första gången vi mötte dom så förlorade vid med 9-1 och sen näst sista med 4-2 och denna med 3-1 så vi har i alla fall varit väldigt duktiga och dom log först i serien och dom är väldigt tuffa. Efter det här inlägget kommer jag att göra Matchens lirare och jag vet vilken som kommer att bli det var väldigt lätt att välja det. Har ingeting mer att säga mer än att jag hoppas att ni har haft en kanon bra Söndag.

/Julia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0