Förlåt Lite Gran!

Förlåt för att jag inte bloggade efter ett tag efter jag hade kommit hem från skolan men jag hade så mycket att göra för först när jag skulle cykla hem från skolan så regnade det så jag var jätte blöt när jag kom hem och då torkade jag av cyklen lite och sen hängde jag upp mina kläder för dom var blöta och sen gick jag upp och åt lite Skons och vanilj teé och sen så gick jag upp på mitt rum och gjorde klart ett Korsord på Spanskan och packade gympa påsen tills imorgon och så och sen tog jag på mig lite mjukis kläder och sen laddade jag upp bilden på min outfit och sen läste jag allas bloggar och sen loggade jag in på blogg.se och skrev här. Så det har tagit sin lilla tid men nu skriver jag i alla fall. Men nu så ska jag skriva klart det här inlägget så jag kan ladda upp dagens outfit så ni får se den också.


/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0