Duscha På Ska-Göra-Listan

Nu så har jag skrivit klart Historia Läxan så nu är det klart och imorgon ska jag ta hem Biologi boken för vi ska läsa sidorna 40-43 som ska vara klart tills på Onsdag så ska jag läsa det imorgon efter fotbolls träningen så har jag det klart och så ska jag ta hem Spanska boken också så jag kan öva på Glosorna och denna veckan har vi färgerna så det tror jag blir rättså lätt faktiskt. Sen imorgon ska jag öva på veckan´s ord också och sen har vi Redovisning imorgon på våran Engelska saga och jag och min Grupp är klara med våran så det är skönt. Nu så har jag laddat upp mina nya bilder också för det glömde jag säga att jag fick en parfym av Mamma innan så jag har tagit kort på den men det kommer att komma efter detta inlägget. Efter parfym inlägget ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret och sen efter det ska jag smörja in mig med body lotion för jag är jätte torr om mina ben och ta på mig mjukis kläder och så ska jag varma mig en kopp med vanlig teé, MYS.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0