Duscha Är Bäst♥

Har nyss kommit hem från Mamma, eller jag trodde Mamma skulle vara hemma men det var hon icke så jag gick ner till tvättstugan och tog ett par byxor som jag ska ha imorgon och sen så cyklade jag hem igen eftersom hon inte vad hemma för Mamma har varit i Vetlanda och hon ringde innan och då trodde jag hon va hemma men så var det inte men jag kommer till Mamma på Fredag ändå så det är lugnt. Innan jag cyklade upp till Mamma så duschade jag och det var riktigt skönt för jag kännde mig så ofräsch så nu känner jag mig fräsch igen = riktigt skönt. Och det har jag glömmt att säga att imorgon kommer min Faster Anneli hem till oss, mysigt kommer det att bli:) Nehe jaha nu har jag ingeting mer att säga bara att det blev ingen bio med Julia ikväll för jag känner inte riktigt för det så det får bli i helgen istället för jag tror den gick då med så det får bli att kolla då istället med Jullan:D

LOVE ♦



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0