Det Har Varit Kanon Kul:D

Kom hem från stan för en och en halv timme sedan ungefär och det har varit riktigt roligt i stan med Tova idag det måste vi göra om söta Tova. Ni har redan sätt vad jag har köpt och hoppas att ni tyckte att det var fina saker. Vi har också fikat på Kladdkaka och druckit varsin Smoothie och det var riktigt gott men sen blev Tova och jag riktigt mätta så om vi skulle äta en sak till skulle vi spricka sa vi hihi. När jag kom hem från stan så packade jag först upp mina saker och väskan och sen tog jag kort på det och sen hoppade jag in i duschen och duschade för jag kände mig jätte skitig och äcklig så det var skönt. Men har ingeting mer att säga nu för jag tror att jag har sagt allt och ifall jag inte har det så kommer jag att skriva det sen.

/Julia ♥



En söt bild på Tova idag när vi drack våran Smoothie:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0