Coca Cola:*

Kom hem för en halv timme sedan ungefär och det var riktigt roligt innan på fotbolls avslutningen. Vi åt Pizza och sen fick vi lite godis att mumsa och mysa på och det var riktigt roligt men det är tråkigt att fotbollen är slut men lite skönt ändå för att man inte behöver stressa efter skolan för att man ska hinna att blogga, packa till Mamma eller Pappa och packa upp skolväskan och så vidare. Snart ska jag gå upp och tvätta bort mitt smink och fixa mig i ordning lite för kvällen, ta på mig lite mjukis kläder och sätta mig framför tv:en och kolla på en film med en kopp vanilj teé och bara mysa under det varma täcket eller att läsa en Julia-Tidning istället för att kolla på film för jag har inte börjat läsa i min Julia-Tidning än så det blir det nog att läsa istället. Har ingeting mer att säga mer än att innan jag ska börja fixa mig i ordning ska jag göra Dagens Blogg.

/Julia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0