¡Buenas Noches!

Nu så har jag tagit på mig pyjamas och borstat mina tänder och tvättat bort mitt smink och smörjt in mitt ansikte med body lotion som vanligt. Precis just nu blev jag törstig så ska gå och dricka ett glas med is kallt vatten i och iskalla is bitar sen blir det att läsa en Julia-Tidning och dricka en kopp med vanilj teé och bara mysa. Jag tror inte att jag orkar vara inne på dator mera så detta blir det sista inlägget för denna dagen men imorgon kommer det att komma mer och då har jag lite annat och berätta om också, t.ex hur friidrotts dagen gick och hur skolan va och lite sånt. Och igår sa jag att jag och Mamma och Tyra skulle till Vetlanda men vi får se imorgon ifall vi ska det annars tar vi det på en annan dag i veckan. Hoppas att ni har haft en bra dag.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0