Avslutnings Fest Klockan 17.00

God Morgon:]

Steg upp vid klockan 06.20 och var väldigt trött kändes inte som att jag hade sovit någoting så jag tänkte trycka på snooze-knappen i tre minuter men efter jag hade tvättat mitt ansikte med vatten blev jag plötsligt pigg. Efter jag hade tvättat mitt ansikte gick jag och tog på mig lite kläder och sen gick jag in badrummet och sminkade mig och sen gick jag och tog kort på min outfit och sen gick jag ner och laddade upp min outfit på datorn och sen läste jag allas bloggar och sen loggade jag in på blogg.se. Idag i skolan kommer vi att börja med Musik och det är lite lång tråkigt just nu för vi gör samma sak hela tiden så det är lite tråkigt med musik just nu. Har ingeting att berätta mer än att jag hoppas att ni får en bra och skön Måndag.

/Julia ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0