Är Pigg Som En Ärta Men...

...Jag ska snart gå och lägga mig ändå som det vanliga, så jag inte ska vara trött imorgon. Jag har satt upp mitt hår i en toffs, borstat mina tänder, tagit på mig pyjamas, tvättat bort sminket, valt kläder tills imorgon, packat väskan + gympa kassen, läst allas bloggar, bloggat, kollat på tv:e, druckit teé och ätit ostbågar och apelsin bitar så jag är redo för att gå och sova under det varma sköna täcket på min mjuka kudde och dröma härliga drömmar hihi. Hoppas att ni har haft en riktigt bra Tisdag och att alla mår bra själv har min dag varit på topp så kärleks poäng till det. Innan jag ska gå och lägga mig ska jag tänka på lite nya kategorier som jag ska ha här på bloggen men det kommer jag att prata om imorgon.

/Julia ♥


Imorgon direkt efter skolan kommer jag att åka in till Växjö och då kommer jag inte att hinna blogga men sen när jag kommer hem då ni, då kommer ni att få se på bloggning från mig:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0