Är Med Wilma

Sitter just nu framför datorn med Wilma och vi har precis pratat med Mamma och frågat ifall vi får baka och vi ska baka Kladdkaka med grädde ska ta kort på det när det är klart så ni får se ifall vi lyckades eller inte. När vi kom hem från skolan så pluggade vi till tills provet imorgon och vi kan allt och så pluggade vi på Veckan´s ord också. Sen så gick jag upp och la i lite ny tvätt i Gaderoben och hängde min skolväska på stolen och sen gick jag ner så kollade vi ifall vi hade alla ingredienser hemma och vi hade allt förutom ägg hemma så det ska vi åka ner och köpa sen efter detta inlägget ungefär. Skolan var väldigt rolig idag först hade vi Samhäll, Matte, Idrott, Lunch och sist hade vi Biologi så dagen gick väldigt snabbt. Men nu så har jag ingeting mer att säga bara att jag ska säga Dagens Sötis och en Hiss och Diss sen.

/Julia ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0