Alla Bilder Är Borta!

Nu så har jag raderat alla mina bilder på datorn för ingen av dom bilderna lägger jag upp längre så dom kunde jag lika väl ta bort så nu är det klart så det är skönt. På Fredag när jag ska till Pappa så ska jag radera alla mina bilder på min Rosa LG data så jag har det gjort också. Mitt legetimation har kommit också men vi måste åka till Vetlanda och hämta det så på Tisdag ska jag och Mamma och Tyra åka till Vetlanda och hämta det och sen kanske det blir att gå på Stan en runda och se ifall man hittar någoting pratar mer om det imorgon. Börjar bli jätte trött så funderar starkt på att gå och lägga mig för jag har redan varit inne på Facebook och läst allas bloggar så jag ska bara radera mina mail sen så är jag klar med allting på datorn och jag är klar med mig själv också och så har jag valt vad jag ska ha på mig för kläder tills imorgon och packat väskan och så vidare. Men vi hörs imorgon blogg läsare ha en fortsatt trevlig kväll och natt.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0