600 Inlägg Med Detta:D

God Morgon:D

Steg upp vid kvart över sex idag för jag fick näs blod så det kom blod på hela kudden och lite på mig så gick upp och bytte fodral på kudden och därför började jag att fixa mig i ordning för jag kunde inte somna om och sen skulle jag även gått upp efter fem minuter. Gick upp och tvättade mig i ansiktet och smörjde in det med body lotion och borstade mitt hår. Gick sedan och tog på mig lite kläder och Outfiten kommer att komma efter det här inlägget. Sen så gick jag och plattade håret och sminkade mig och sen läste jag allas bloggar och sen gick jag in här på blogg.se som jag alltid brukar göra. Snart ska jag göra mig lite frukost rostat bröd och teé får det bli och sen vid halv åtta så kommer jag att cykla till skolan så kommer jag att vara där vid tjugo i åtta eller något sånt. Har ingeting mer att säga mer än med detta inlägget så är det 600 inlägg säg grattis.

/Julia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0