11 September

Kom nyss hem från Konsum, har varit där och köpt lite godis tills kvällen. Innan var jag hos Farfar och pratade lite med Pappa, Faster Anneli och hennes man och det var roligt efter det så åkte vi hem till Pappa och jag öppnade mina presenter och jag fick en bok och pengar så det blev jag glad för men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för någoting kanske någoting nytt till mitt nya rum men vi får se. Ska snart gå och packa Fotbollsväskan tills imorgon så jag slipper göra det på morgonen så jag får sova ut lite längre. Men nu har jag ingeting mer att skriva så jag skriver sen istället ifall det har hänt någoting annat roligt att höra.

/Julia♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0