You Is My Angel

Nu så har jag packat upp hela min resväska, fixat i mitt rum, ätit glass, cyklat upp till Mamma, fixat det sista hos Pappa och läst alla 18 bloggar. Skolan var väldigt rolig idag, allt gick väldigt snabbt och det var skönt för jag ville bara hem och ta det lugnt och chilla. Sitter just nu och är lite banvakt åt min lillasyster Tyra och medans hon kollar på Karlsson På Taket är jag på datorn och bloggar. När Mamma kommer hem ska jag måla mina naglar, i färgen lila och sen kommer jag att måla på med mitt vita Graffiti Nails. Hoppas att det blir bra, men ifall det inte blir det så är det ju bara att ta ett medel och ta bort det och börja om från början. Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på IDOL och äta god mat och bara ha det allmänt trevligt med min kära familj. Nehe nu så har jag berättat allt som jag hade på hjärtat så vi hörs sen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0