Wilma Är Hos Mig

Skolan gick väldigt snabbt idag, eller fysiken som vi hade i två timmar var inte så jätte roligt så det gick inte så snabbt. Efter skolan följde Wilma med mig hem och när vi kom hem så packade jag ipp skolväskan och fixade lite och sen hoppade jag in i duschen och medans jag duschade var Wilma på datorn. Och efter jag hade duschat gick vi och satt oss i tv:e rummet och kollade på My Sweet Sixten och läste bloggar. Efter detta inlägget ska vi dricka vanilj teé och skriva ut lite fakta om Taylor Swift men sen vet jag inte vad vi ska göra men vi kommer väl på någoting. Men nu så ska jag varma lite vatten i micron. Och ikväll blir det också att kolla på Robinson och Halv Åtta Hos Mig och idag får vi reda på vilket par som vinner och det blir tyvärr inte Johan och Maria. Och Robinson börjar 20.00 för er som inte visste det för jag lovade att säga det när jag visste eller hur? Och nu gjorde jag det så visst är jag bra på att kommer ihåg saker? Nedå skojar bara.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0