Varför Funkar Det Inte?

God Morgon Bloggen(L)

Vaknade vid halv nio idag och låg kvar i sängen tills klockan blev tjugo i nio. Gick upp och bäddade sängen och fixade i ordning och sen tvättade jag mig i ansiktet med vatten och smörjde in det med body lotion och så borstade jag mitt hår så det blev helt tov-fritt. Idag vet jag inte vad jag ska göra men det kanske blir att ringa en kompis och fråga ifall vi ska hitta på någoting roligt. Vädret är lite muligt men ibland sticker solen fram men jag vill att det ska vara molnigt idag för det tycker jag är mysigt. Angående rubriken så är det att jag skulle läsa allas bloggar innan med det gick inte för det kom upp "Sidan du söker kan inte komma fram konstrollera sökningens namn" eller någoting liknade men det kanske funkar snart. Snart ska jag nog gå och klä på mig lite kläder och sen får det bli att äta frukost och sen vid 10.55 går The Hills på MTV så det kanske man ska kolla på. Men nu har jag ingeting mer att komma med så vi hörs senare.


/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0