When I Look At You

Sitter just nu i min pyjamas med rent hår och lyssnar på When I Look At You med bästa Miley Cyrus. Innan så var jag barnvakt åt min lillasyster och hennes kompis Thea heter hon för min Mamma och Thea's mamma var på möte så då ställde jag upp att vara barnvakt åt dom. Så vi fikade på choklad bollar och kollade på Madicken och Emil I Lönnerberga och så lekte dom lite för sig själva lite. Och så städade dom Tyra's rum också, visst är dom duktiga? Efter Thea hade åkte hem och Mamma kommit hem så gjorde jag mig i ordning för kvällen och sen gick jag och pluggade på pappret och läste några blad i boken. Så nu kan jag hela pappret och alla Testa Dig Själv frågorna. Så jag ska bara läsa klart alla sidor med sen så har jag övat klart tills Fysik provet. Jag tror faktiskt att det kommer gå bra för jag kan det mesta. Jag kan inte ladda in bilder på datorn. Jag vet inte riktigt varför men jag får väl försöka igen efter detta inlägget men ifall inte dagens outfit kommer att komma upp så vet ni i alla fall varför den inte kom upp. Men nu ska jag göra en Hiss & Diss så vi hörs strax.

/Julia ♥


Random Bild [Igonera Please]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0