Vinst Med 5-0

Kom hem för tjugo minuter sen och som ner ser på rubriken så vann vi med 5-0 och Wilma gjorde ett mål, Ebba ett, Johanna två och Elin ett och dom var riktigt snygga också. Jag tycker att alla kämpade på idag, alla kämpade till 100% och ingen gav upp en tumme upp till det(Y) Efter jag hade duschat så cyklade jag hem och när jag kom hem packade jag upp fotbolls väskan och sen gick jag och fixade i ordning lite och så smörjde jag in mitt ansikte med body lotion så det inte ska bli torrt för det tycker inte jag om. Snart ska jag äta lite mat, jag kommer nog att äta riktigt mycket för jag är enormt hungrig så jag äter nog upp alltihop, hihi skojar bara med er men jag är i alla fall riktigt hungrig. Men nu ska jag logga in på Facebook.

/Julia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0