Vanilj Teé

God Morgon:}

Steg upp vid klockan 06.20 som jag alltid brukar göra och gick upp och bäddade min säng och fixade i ordning lite gran och sen gck jag in på toaletten och tog vatten i ansiktet på mig så jag skulle vakna till lite gran och sen efter jag hade tvättat mitt ansikte tog jag body lotion i ansiktet och så borstade jag mitt hår. Sen gick jag och tog på mig lite kläder och outfiten kommer ni att få se efter detta inlägget. Sitter just nu och dricker en kopp med vanlij teé och ska snart gå och lägga i två bröd i rosten och gå och fixa frukost till mig. Idag vet jag inte vad jag ska göra men det blir förmodligen att bara vara hemma och plugga biologi och sen vid halv åtta blir det att kolla på Halv Åtta Hos Mig och jag säger sen efter programet är slut vem jag hejar på. Nehe nu ska jag gå och lägga min mobil på rummet och lägga plattången på mitt rum och lägga sladden som jag laddar upp mina bilder med på mitt rum. Skriver sen efter skolan och idag har vi ingen fotbolls träning heller = skönt.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0