Två Nya Bilder Till Skåpet

Dom som vann i Halv Åtta Hos Mig var det äldsta paret och dom som var idag fick 22 poäng och dom som vann fick 25 poäng. När Halv Åtta var slut gick jag och tog på mig pyjamas och sen började Robinson och då kollade jag på det och sen när det var paus gick jag och borstade mina tänder och smörjde in mitt ansikte med body lotion och så gick jag in på datorn och sen började det igen. I nästa paus ska jag göra mig en kopp med vanilj teé för Wilma och jag drack inte det innan så jag ska göra det sen istället för jag tycker att vanilj teé är så fruktansvärt gott. Men ska kolla vidare nu. Ska försöka kommer på någoting mer intressant som jag kan säga till nästa inlägg t.ex: något tips om hår prudukter eller något sånt.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0